- Kotisivu
- Toimitusehdot
Toimitusehdot
LIMONE CAFE & BISTRO myy tuotteita yksityishenkilöille
Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden
hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
====================================
Sähköposti: info@limone-bistro.fi
Puhelin:045 140 8686
Postiosoite: Rusthollarinkatu 6
02270 ESPOO
====================================
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus
lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä
toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta
lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut
tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus
2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään
maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma verkkopalvelun kautta ja
tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma tai Paybyway Oy. Visma
välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki
maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei
kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan
vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Vismasta: https://www.visma.com
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla,
maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat
seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki,
Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken,
Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja
Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Euroloan.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut
verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla
suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun
veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole
mahdollista verkkokaupassa.
Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa
verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja
Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42
%). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com
Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14
päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi
osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan
maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen
maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman
lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa
asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron
ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500
euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis.
korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Rahoituspalvelullemme on myönnetty
Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu
Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai
Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä
luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta
2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden
toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat
tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät
valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon
mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen
lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä
ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle.
Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta
vastanneelle yhtiölle.
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto-
ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki
tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla
alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa
tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän
palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista
maksunpalautusta varten.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella
sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet
kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.